نظر تو باعث میشه خیلی اتفاقا بین من و تو ایجاد بشه
 
khoderzai
ارضا شدی !


نظر تو باعث میشه خیلی اتفاقا بین من و تو ایجاد بشه

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی


 



نظرات شما عزیزان:

arya
ساعت15:42---12 دی 1392
lam.omedvarm harch zodtaraz in makhmace nejat peda kony.arzoym bary khobha.tamame khobyhast.
پاسخ:ممنون الهی که به همه خوبی ها برسی


arya
ساعت15:35---12 دی 1392
lam.omedvarm harch zodtaraz in makhmace nejat peda kony.
پاسخ:ممنون ءانشاالله که شمام همیشه سر بلند باشید


nazi
ساعت12:28---27 دی 1391
salam age dos dari khalas beshi az in kar ta onjaee ke mitoni toye jam bash vaghti tanhaee har kare ke dos dare bokon masalan age sher dos dare ono bekhon boro ketabe sho bekhar va enerje to sarfe in chiza kon say kon tanha tabashi har vaght beyadesh miofti ba khodet bego man ayandeye dirozam va gozashteye farda va mikhaham ayande ee ziba va gozashteye khoshayand dashte bashamپاسخ: ممنون جمله قشنگی گفتید این که بگم گذشته کثیفمو نمیخوام و فردایی روشن میخوام

هم درد
ساعت4:52---27 دی 1391
به نظر من دایما راجع به عوارض خود ارضایی مطالعه کن . همین خودش یه جورایی بازدارندست.

zari
ساعت11:29---4 خرداد 1391
oh oh شما وضعتون خرابه دیگه زدید تو جاده خاکی بهم نخندید من کلا نمیدونم خود ارضایی ینی چی پاسخ: خب اشتباهت همینجاست منم ندونستم چیه که گرفتارش شدم باید بری راجبش اطلاعات بگیری بدونی چیه اگه ندونی ....

ali
ساعت18:57---19 ارديبهشت 1391
سلام باز دم خودم گرم به يادتم وگرنه از شما كه خبري نيست

اميدوارم هميشه پيروز و موفق باشي و عاقبت به خير التماس دعا

راستي ارضا شدن البته از نظر دادن
پاسخ: ممنون محتاجم به دعا


sara
ساعت12:11---14 ارديبهشت 1391
slm webloge khubi dari age khasti mano blink begu ta manam belinkamet
پاسخ: وبلاگم چیش خوبه ؟ اینجا که یه مطلب بیشتر نیست اونم معلومه شما نخوندید


mitra
ساعت17:05---5 ارديبهشت 1391
aval az hame bayad be in masale fek konid ke mitoni tark konish

age be khodt etemad nadari bayad bsoozio besazi

dokhtaro pesaraei bodan ke aadat dashtano tark kardan vase tarke inkar ez nakon aval darman kon khodeto baadesh vase hefze darman ez kon
پاسخ: خب میتونم من حتما این کارو ترک میکنم


محمد
ساعت5:28---21 بهمن 1390
(بنام كسي كه عشق را آفريد تاموجودات زنده بيكار نمانند)

سلام دوست عزيز.

بزودي مطالبم رو در اين وبلاگ قرار ميدم وازتون خواهش و تمنا دارم.

(برادر و خواهرعزيز) كلاهتون رو قاضي كنيد و در رابطه با مشكلم ياري ام كنيد

ممنون از شما


نرگس
ساعت12:08---11 آبان 1390
سلام عزیزم-منم دقیقا مثه توام اما کمترش کردم شده ماهی یه بار اما واقعا برام سخته نمیدونم چیکار کنم-میخوام ازداوج کنم-خیلی بهتره گناه نمیکنم-پاسخ: نه اگه میخوای واسه فرار از این با کسی ازدواج کنی بهتره نکنی . چون زندگیت خراب میشه اگه خواستی ازدواج کنی نه برا فرار از گناه نه برا تنهایت نه برا چیز دیگه فقط برا خودت و خودش ازدواج کن البته این خودت و خودش معنیای زیادی داره که خودت میفهمی

شكوفه
ساعت22:41---10 آبان 1390
سلام عزيزم ,من همونيم كه حدود يك ماه پيش اومدي توي وبلاگم كه هنوز آماده نبود .اسم وبلاگم حرف دل آدما بود و برام نظر گذاشتي,و بعد منم برات نظر گذاشتم از همون موقع به بعد ديگه وبلاگت رو پيدا نكردم تا امروز كه توي لينك هاي يه وبلاگ بود,ببين عزيزم برام فرقي نداره كه تو پسري يا دختر فقط برام مهم كه حالت خوب بشه باور كن از همون موقع خيلي ناراحت شده بودم ولي يه راه ديگه برات پيدا كردم ,من يه پست توي وبلاگم گذاشتم با نام هرچه دل تنگت خواهد بگو اگه خواستي مي توني بياي اونجا و مشكلت رو بگي تا شايد يه راهي براي اينكارتون پيدا بشه bye

علی
ساعت13:50---8 آبان 1390
سلام.خوبین؟
من با یه آهنگ از محمد عماد آپم.خوشحال میشم اگه آهنگ و گوش کنی و نظر بدی.ممنون


داداش رضا
ساعت13:44---29 مهر 1390
سلام

پس معلومه تجربه ی کافی در مورد پسرها ندارید چون پسرها تو اون سن شاید با خودشون بازی کنن اما ارضا نمیشن و در عوض از این کار بیهوده لذتی نمیبرن و خیلی دنبالش نمیرن اما تو این سن کار خطرناکتری انجام میدن و اون بازی جنسی با همجنس خودشون یاجنس مخالفه!!!!!هر چند خیلی از این کار هم لذت نمیبرن اما براشون عادت میشه و.......
در کل بهترین راهی که برای ترک این عادت بسیار بد و زشت که جزء گناهان کبیره هم بشمار میره(یعنی جزء اون دسته از گناهاست که وعده ی آتش جهنم بر اونها حتمیه مگر توبه کنندگان از این گناهان)ازدواج هست...
اگر امکان ازدواج دائم هست که چه بهتر اما اگر امکانش نیست ازدواج موقت بهترین راهشه....راه کارهای زیاد دیگه ای هم وجود داره که بعضی از دوستان توی کامنتهاشون به بعضیهاش اشاره کردن که در درجه ی دوم درمان هستن ...موفق باشی...در خدمتت هستم


محسن
ساعت1:50---28 مهر 1390
سلام روانی

من هم کلاس دوم راهنمایی بودم که با طناب رفقای کثیف رفتم تو چاه.

اما اما اما

تقریباً سه هفته است که از چاه در اومدم.

بچه ها و مخصوصاً تو روانی برام دعا کنید که دیگه نرم تو چاه.

راستی خیلی باحالیپاسخ:خیلی خوشحالم که این کارو ترد کردی این خیلی خوبه که تو به خودت اهمیت دادی شاید اونایی که اعتیاد به چیزی دارن و نمیشه ترکش کنن به خودشون اهمیت نمیدن شما حتما به خودت اهمیت میدی و اراده قویی داری امیدوارم تا دنیا دنیاست از این کارای زشت و نا پسند دور باشی


داداش رضا
ساعت9:55---27 مهر 1390
سلام دختر جون



گفتم دختر چون پسرها تو اون سن که شما گفتید هنوز به بلوغ نرسیدن...پس شمادخترید



شاید بتونم کمکت کنم...اگر دوست داشتی بیا تا بیشتر با هم آشنا بشیم واگر خدا خواست اینعادت بد رو کنار بذاری
پاسخ: فرقی نداره دخترم یا پسر . . اما هم پسرا هم دخترا تو اون سن این کارو میکنن نیازی نیست به بلوغ رسیده باشن یا نه
البته دختر و پسرای خیلی خوب و روشنی هم داریم همه که مثل من نیستن


نیما
ساعت12:30---22 مهر 1390
روانی.........http://loxblog.com/images/smilies/smile%2 0(3).gif



منم مثل تو بودم ولی رفتم دنبال شریک جنسی... پیدا کردمش...ولی باز از چاله افتادم تو چاه الان دیگه الوده رابطه جنسی شدم... به نظرت کدوم بهتر بود
پاسخ: هی وای اخه چرا این کارو کردی توام اگه جلوی کار اشتباهت رو نگیری همینجور روز به روز از اینم بد تر میشه امید وارم دیگه از تو چاله نری تو چاه و این مشکلاتتم حل کنی


خلاق
ساعت11:36---21 مهر 1390
سلام دوست عزیز.به نظر روانی توجه نکن .منم با حرفت موفقم.بیا تو وبلاگم و نظرت رو درباری وبلاگم بگو منتظرت هستم.

بای
پاسخ: باشه اونم مثل من روانی هست. . روچشم الان میام خودتو اماده کن چاییم دم کن
پاسخ: خلاق جان تو که ادرس وبتو ندادی عزیزم


روانی
ساعت12:06---20 مهر 1390
روانی مثلان چه اتفاقاییپاسخ: اتفاق بدی نمیافته اتفاقای جالبی که ممکنه بهمون خیلی درسارو یاد بده

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها






نويسندگان



ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 11
بازدید کل : 35424
تعداد مطالب : 4
تعداد نظرات : 105
تعداد آنلاین : 1